Att spåra ett IP nr....

Vet att jag har tagit upp det här förut ang "spåra ip nr"!! Det är inte det enklaste, nästintill helt omöjligt!! MEN har du rätt kontakter och är lite kunnig på egen hand så kan man LYCKAS:) 

Vi vet att det flödar hatkommentarer över våra sociala nätverk, vilket är oacceptabelt!! 

Jag har iallafall lyckats,hehehe :) Skam den som ger sig!! 

Frågan är vad ska jag göra åt det nu när jag har det (svart på vitt) / Kan inte påstå att personen har varit smart:) 

*Glöm inte att IP:nr är din identitet :P 






Kommentarer
Postat av: J

tycker det är skitbra, gå till polisen för det är inte ok. Om man beter sig illa ska det ge konsekvenser så man inte gör om de. Inte konstigt att barn i skolorna mobbas & mår dåligt när många har föröäldrar som inte beter sig bättte än vissa som är mobbare, fy skam!

2013-12-16 @ 13:00:43
URL: http://jenlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0