Love it <3

Nu har jag använt min foundation som jag bloggade om för ett tag sen och jag kan inget annat än att älska denna produkt :) Helt klart värt sina ynka 129kr som den kostar!!! Jag har den ljusaste nyansen vilket passar mig bäst :) Lite finare med ljust nu när det är vinter, men det är ju efter tycke och smak såklart:) 

Super lätt att arbeta ut, den blir jämn och fin i ansiktet :) Även min mamma köpte den och är super nöjd :D hehehe!! 

Ett bra julklapps tips:)?!? 

Kanske har ni ngn favorit att tipsa om:)!? 


Såhär ser den ut i dagsljus 




Kommentarer
Postat av: kajsa

den skulle jag vilja testa!! :)

2013-12-14 @ 10:43:04
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vet ja har testat Eller känt konsistensen. Så fluffig och härlig om de är den jag tänker På..

2013-12-14 @ 11:13:57
URL: http://Jenlen.blogg.se
Postat av: Anonym

Ser ut som ett puderluder!!!

2013-12-14 @ 11:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0