Söndag

God morgon:)
 
Jaha då hade vi redan Söndag, visst är det härligt att vi kliver med stormsteg mot årets sista dag:) Ska bli så skönt med ett nytt år,hehehe :) Nedräkningen har börjat typ.....
 
 

Efter julen kommer den omtalade mellandagsrean(!)

Idag ska jag nog sticka iväg på en liten shoppingtur, har inte gått en enda dag på rean:) Jag kan inte minnas att jag någonsin har fyndat något vettigt på ngn mellandagsrea. Jag har fått för mig att butikerna plockat fram det som blivit kvar under årets gång som ingen velat köpa och såfort SALE-skyltarna kommer upp så blir folk som galna, ordagrant galna alltså. Det trängs, för att fynda de billigaste i rätt storlek:P

Elektronikaffärerna skickar ut sina mellandagsfynd redan innan julafton och slår upp portarna i gryningen för att folk ska slåss om tv-appratater och annat elektroniskt. Jag antar att jag är för kräsen, eller så köper jag bara sånt som jag verkligen vill ha. Jag kan förstå att folk blir impulsiva när det skyltas hejvilt, billigt, billigt kööööp och köp :) hahaha!!! Rätta mig om jag har fel?!?

Men kan ju va skönt att bara komma hemifrån en sväng.....aja vem vet, jag kanske har tur som hittar ngt iallafall:) Jag kan med 100% säkerhet säga att jag ska köpa mig en sodastream :) 

 

 

Brukar ni shoppa på Mellandagsrean?!?

 

 

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Ja den där omtalade mellandagsrean.. det enda jag verkligen gillat är ett par jeans jag köpte på rean, dom gillade jag skitmycke, annars har jag inte hittat mycke vettigt genom tiderna. Tycker att det är så konstigt plagg dom väljer att rea ut haha, men folk blir rätt "galna" så fort dom ser reaskyltar ;)

2013-12-29 @ 12:28:21
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: kajsa

Ja den där omtalade mellandagsrean.. det enda jag verkligen gillat är ett par jeans jag köpte på rean, dom gillade jag skitmycke, annars har jag inte hittat mycke vettigt genom tiderna. Tycker att det är så konstigt plagg dom väljer att rea ut haha, men folk blir rätt "galna" så fort dom ser reaskyltar ;)

2013-12-29 @ 12:28:22
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0