Söndag

God Morgon:)

Känns som en fin dag, fast jäääävligt kallt ute dock:) Gud,ja vaknade 05:10 imorses & tvingade mig att somna om:) Det senaste har jag vaknat typ fr fem - sex tiden.....åh inte frågan om att jag är trött heller utan känner mig utvilad :) Haha, kan kanske bero på mina tidiga läggningar:) En skön arbets kollega sa till mig en gg: Du Caroline, Jag anser att den tiden man vaknar av sig "själv" så är kroppen utvilad...även om så klockan inte ens slagit typ halv sex:) Förmodligen är det väl så, att kroppen känner av de på ngt vis:) Jag går hellre och lägger mig i tid,så ja kommer upp pigg & utvilad, än att vara vaken halva natten o sova bort resten av dagen!!!

Vad föredrar ni?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0