Helt bisarr

Idag bokade jag tid åt Alfred hos den nya veterinären som öppnat i stan för klo klippning!! När han har klippt klart så ställer jag en ren allmän fråga: Alfred han kliar sig så mkt på morgonen, kan du ha en aning om vad det kan bero på?!? Han tar sig en snabb titt på pälsen,kollar ögon,öronen samt tänderna o lyssnar på hjärtat ( Max 5 min) allt som allt!! Till svar: han verkar vara lite torr, så smörj med fuktgivande! OKAY!! Min nota slutade på 675:- klo klippning 100:- + salva 85:- / sen blev jag så fundersam när jag läser på kvittot..."besöks avgift" 490:-!!! Jag ringer o frågar han om vad som menas med det....jag råd frågade ju bara!! En fråga kan ju inte kosta nästan 500 spänn!!!! Sen ska han upplysa (mig) om det blir en kostnad utöver det jag kom för!! / Han bad om ursäkt för att han inte gjorde det, men sen inget mer!! Fan va dåligt!!! Tänker aldrig mer gå dit!!

Skillnad är om jag hade "bokat" en tid för undersökning, men inte så som det blev idag!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför klipper du inte hans klor själv?

Svar: har inte riktigt vågat, men ska göra det nu i fortsättningen:)
FrökenEhn

2013-01-23 @ 21:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0