My Friends

Ibland är det så fruktansvärt att se när vissa människor umgås med ngn/några när de ens inte tycker om personen i fråga...utan sitter o snackar sin skit om sin så kallade vän när den befinner sig i rummet bredvid!! Ärligt talat....vad fan är de om?!? Ställ dej istället för fan rak ryggad o säg det istället: Ursäkta men jag tycker inte om dig!!! Kan man inte det så håll då för fan käften stängd!!! Ursäkta mig men det får mig att bli spy färdig!! Man har vänner och "vänner"!! Jag har de vänner som är ytliga till mig som jag kan träffa tjöta lite skit med osv / Sen har jag mina "riktiga" vänner som vet allt om mig o min vardag...som jag kan skratta med,gråta,skrika Jaaa allt men som ändå finns kvar där och dom vårdar jag av hela mitt hjärta <3 Hujedamej för sådant beteende ursäkta ordspråket "löst pack"!!! Jag gillar inte heller Gud alla människor, men jag "umgås INTE" med dom jag inte gillar!! Träffar jag på ngn så är jag inte sämre än att jag kan hälsa men "thats it"!!

God Natt <3


Kommentarer
Postat av: Kajsa Johansson

Du har så jävla rätt i det du skriver Carro!!

2013-01-05 @ 00:16:03
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: anna

så bra skrivet! usch för falska människor :)

2013-01-05 @ 17:45:43
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0