God Morgon

Hoppas ni har sovit gott;)?!? Vi va uppe ganska tidigt faktiskt, men helt okay för jag kände mig helt utvilad:) Idag ska jag hjälpa pappa med lite grejer + att jag ska nog faktiskt fixa min balkong,haha....på tiden kanske :O Nä,men har inte haft ngn lust innan tills jag fick se en sådan fin (rosa) lite större stol på ÖB som jag blev sugen på:) Åh den skulle passa perfekt där ute :P Aja, vi får se helt enkelt :)


* Idag är jag inte mammas tös när de bruna linserna har åkt på:) Haha!! De säger hon jämt.....- nu är du inte min tös caroline när du har de där.....Höhöhö!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha föräldrar gillar ju aldrig att man har de, mina säger alltid du ska ha din vanliga ögonfärg. men ja gillar kontrasten :) du är snygg i dom också, roligt att kunna byta o förändra sig

2013-07-04 @ 10:04:32
URL: http://jenlen.blogg.se
Postat av: Carro

Haha varför säger hon så XP fint ju :)

2013-07-04 @ 10:48:16
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte fint nånstans!!!

Svar: Hehehehe:)))
Du roar mig :P
FrökenEhn

2013-07-04 @ 22:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0