Grunden till min träning

För mig betyder träningen sååå mkt:) Det är som en slags terapi!! Det var en tid i mitt liv när det var helt kaos....det var så mkt runt omkring mig hela tiden o jag gick o bar på så mkt ilska o aggressioner. Dagen kom då jag sållade bort mkt som negativt som härjade runt om mig o det var då jag oxå tog tag i träningen ordentligt...sen blev det ett uppehåll o nu är jag tbx på banan igen! Saker o ting redde ut sig o jag fick båda fötterna på jorden o så trygg jag är i mig själv nu, har jag ALDIRG varit förut:) Så nu är träningen en rolig grej (livsstil/intresse) helt enkelt!! Jag älskar att träna, så himla skönt & sen att kroppen blir snyggare är ju bara ett + :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så härligt!

2013-03-28 @ 07:38:36
URL: http://jenlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0