Mar. 03, 2013

Människor som jag träffar på runt omkring mig, nära som ytliga uppfattar nog mig oftast som en frisk fläkt o alltid GLAD:) Men såklart jag oxå har mina dåliga dagar, det har vi alla!! Jag har långt ifrån ett perfekt liv, men jag gläds oerhört mkt av det jag har <3 Men Precis lika glad som jag oftast är kan jag oxå bli förbannad, jag är ingen långsynt människa...absolut inte!! Men är det ngn som gör mig riktigt besviken eller sårar mig så är jag färdig med den människan. Man kan göra fel o be om ursäkt, helt okay!! Men gör man det 2 gånger så inser jag att det är ett val man gjort!!! Man måste ta vara på det man tycker om och som betyder ngt för en, man vet aldrig vad som händer!! Sen försöker jag alltid se det positiva i allt som sker, känns som allt blir lättare då!! Aja, alla är vi olika o tur är väl det:)

Hoppas ni har haft en riktigt fin helg allesammans / peace


Kommentarer
Postat av: Ida

Helt rätt inställning, men tyvärr kan man inte alltid påverka andra att känna likadant! Deras förlust.

2013-03-04 @ 08:39:11
URL: http://www.alittlebitmoreee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0