May. 13, 2013

Dagen startade ju bra, tatueringen blev klar O sen kom det här med bilen över mig:( Ja vet att de kommer lösa sig, men det känns som ja inte har kontroll över situationen O de får ja panik över!! Blir helt jävla deppig :( Hade sån lust förut att bara lägga mig raklång på golvet O lipa!!! À, jag är oxå människa!! Ibland blir det bara för mkt med allt. Men en glädjande nyhet är att jag har hittat en bil som vi förhoppningsvis ska åka O kolla på onsdag:) De e ju alltid en tröst!! Aja, de löser sig.....hoppas ni har haft en fin dag iallafall;)


Kommentarer
Postat av: J

tråkigt med sådnana dagar.. har jag typ idag då björken slagit ut o jag kan inte ha linser för ögonen :/ använder ju bruna linser varje dag o nu kan jag inte blää
Så snygg du är !!

2013-05-14 @ 07:23:17
URL: http://jenlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0