Alternativ istället för solarium

Jag har varit ett stort fa'n till solarium under många år och alla vet vi ju att det INTE är precis bra för huden mm. Visst är det helt okay att sola nån gg då & då, men oftast blir folk helt maniska efter att få färg vilket leder till att man solar oftare!!  NOT GOOD!!!

Sen jag akut fick ta bort 2 leverfläckar som kliade och som hade ändrat form / förg efter att jag hade vart i Spanien. Sen dess har jag inte solat en enda gång!! Helt ärligt talat så fick jag dödsångest..... MIN första tanke var att jag hade fått Malignt melanom (hudcancer)!!! Men så var inte fallet, men såklart tanken slog mig!! 

Så kommer man till de gånger då man ska gå ut och vill se lite små brun ut istället för en blekfis, åh det finns ju hur många bra utan sol som helst att välja på, men jag har en favorit!!! Jag har beställt hem denna underbara solsprayen från TanCan som funkar hur bra som helst och som ger ett fint resultat:) I början kan de va svårt att få den att se jämn ut, men allt eftersom så kan man det på "känn" Snabbt och enkelt så har du en fräsch färg på 10 minuter:) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0