God kväll

Jag har känt så länge för att fixa ordning mitt kök, men eftersom det är hyresrätt så kan man ju inte göra precis vad man vill :O För den dagen man flyttar så ska ju lgh helst återställas som den var innan, sen vill man ju inte betala en hel förmögenhet på renovering när det inte är ens egen:) 

Så jag stack iväg till tapetserar butiken här i stan och köpte mig kakeldekor på rulle :) Mitt kakel jag har nu är såååå tråkigt (dax att fixa till) & det här kommer bli så snyggt :) Ska visa er lite imorn hur de ser ut före och efter!! 

Just nu mår jag as illa och känner mig helt kräkfärdig typ, så ska strax försöka komma i säng och hoppas på att det är borta tills imorn:)

 Hoppas ni har haft en fin dag/kväll <3 







Kommentarer
Postat av: Jenny

samma problem här, också hyresrätt men tjatat en massa om bla badrummet som är under all kritik o nu verkar dom sagt att det kan bli av i januari men får se vågar inte lita på hyresvärden :/

2013-11-27 @ 08:48:46
URL: http://jenlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0