Negativa människor går bort!!

Jag själv som människa är väldigt positiv och glad :) Vilket många har svårt för, iallafall dom bittra:) hahaha!!  Men det är ju sådan jag är som person "inget" jag tänker ändra på!! Visst är jag mänsklig som alla andra och har as dåliga dagar som bara är skit, men som jag inte skyltar med här på bloggen jämt förutom att det kanske blir färre inlägg eller så!! För VEM vill läsa om en massa negativitet?!? Sen har jag sett att det är några/någon som skriver elaka kommentarer, ibland svarar jag O publicerar dom och ibland inte, men varför ens lägga tid på det egentligen?!?

* Vad gör NI?!?
* Publicerar eller INTE?!?  

Från och med nu så kommer jag att anmäla / blockera allt som kommer in som negativa påhopp mm......tycker bara det är tragiskt med "anonyma näthatare" 

I min blogg ska det endast vara positivitet :) För det är just vad människor mår bra av :D 

Så enkelt var det :) 

Mer kärlek åt folket <3 




Kommentarer
Postat av: Jenny

bra skrivet carro, bara tragiska negativa människor som lägger tid på att skriva några bittra meningar, avundsjuka också ant?
Som sagt jag gillar inte alla men skulle aldrig då ens lägga mig dyrbara tid på att gå in & kolla deras bloggar eller ens skriva något för då visar det sig bara att jag sjunkit lågt eller va man säger för att jag lägger tid på att störa mig. Då har jag isf förlorat dyrbar tid på att sjunka så lågt som man kan lägga på andra roliga saker. Hmm krångligt skrivet här men ja du förstår nog, mer prositivt i världen tack!!! :)

2013-11-18 @ 10:27:39
URL: http://jenlen.blogg.se
Postat av: Johanna

Dom negativa kommentarer du publicerat tycker jag är jävla påhopp från tragisk människa. Det som miss "anonym" skriver är bara elakt! Blocka skiten;-)

2013-11-18 @ 11:56:44
Postat av: Elinore

Jag brukar på en gång jag får en elak kommentar blocka ip-addressen :) Sedan tar jag bort kommentaren! För man själv skall inte ödsla tid på andra människors skit :)

tack så hemskt mycket <3

2013-11-18 @ 16:24:17
URL: http://elinorejarlehag.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0