Sensitive Eyes - Lancome

Hej på er:)

Vad brukar ni använda er av för att få bort exempelvis mascara/skugga mm runt ögonen?!? Förutom tvål - vatten:) 

Jag kan känna ibland när jag ska tvätta av mig sminket på kvällarna så får jag inte riktigt bort allting kring ögonen jämt, utan att man fortfarande ser lite mörk/sotig ut!! 

Så jag rotade runt lite i mina lådor och hittade Lancomes remover och den va helt fantastisk:) Ögonen känns mjuka och fräscha + att de inte finns en tillstymmelse av gammalt smink kvar :D 






Kommentarer
Postat av: Jenny

brukar ha loreals men kom på nu att jag måste köpa en ny, min tog slut igår :/

2013-11-20 @ 08:44:55
URL: http://jenlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0