Snaaaart såååå

Nu är det lite mer än drygt en månad kvar till sportlife öppnar sitt gym här (exakt datum ska väl vara 25/11 tror jag) Äntligen ska jag få börja träna igen!! Åh det bästa av allt är att jag kommer kunna träna när jag är i Malmö oxå på sportlife där för bara 20kr:) 

Mitt gamla gym kort som jag hade här i stan gick ut för ett tag sen och tyckte inte de va ngt lönt att förnya det :) Tror det nya gymmet kommer bli hur grymt som helst:D Nu har jag ju inte tränat på ett tag och det känns faktiskt i kroppen att man blivit lite slappare,hahaha!! 
Aja, men snart sååååå kör vi igång igen:) 

Hittade lite bilder från i våras/sommar :) 










Kommentarer
Postat av: Jenny

Så bra att du kan träna där
Nere också då för billig peng! Nej samma
Som alltid, utväxten men fick nästan lila hår denna gång konstigt nog fast hon alltid använder samma så besviken :( Ja passar ju mer i lite guldigare

2013-10-10 @ 21:12:09
URL: http://jenlen.blogg.se
Postat av: Jenny

Mm hade gärna velat testa men ja är ju skraj för att gå till nya frisörer. Gått hos samma sen jag va liten som Kanske inte är
Bäst på färg så kör de ja alltid gjort.. Ja har ju lockigt och Hemskt hår som många inte tror tyvärr :/ annars hade ja velat testa en riktigt bra frisör

2013-10-10 @ 21:32:17
URL: http://jenlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0