Home make over

Hej på er:) 

Jag har gått i tankarna om att tapetsera om mitt vardagsrum:) Har hittat en skit snygg tapet som skulle passa mig perfekt:) Så ringde min hyresvärden för ett par dagar sen och han skulle komma upp ngn dag o se på de hela:) Så håll nu tummarna på att han godkänner det, annars så får jag stå för kalaset själv....vilket jag egentligen inte har lust med:P Jag inser att om dom kan med o höja hyran varje år så kan de oxå se till att lgh piffas upp o underhålls därefter :)   RIGHT?!?!? 

Hur som helst så är jag på jakt efter en STOR spegel med silverram:) 

Ngn som har tips på vart man kan finna en sådan utan att bli helt ruinerad;)?!? 




Kommentarer
Postat av: sannas rum

De är sjukt snygga. Det finns lite mindre varianter (minder = ramen är inte lika tjock) på Jysk vet jag :)

2014-01-05 @ 23:30:09
URL: http://sannasrum.se
Postat av: Anonym

Finns på jysk:)

Svar: Mm har sett att Jysk har fina speglar:) Men jag har tänkt mig större size ;)
FrökenEhn

2014-01-06 @ 00:06:19
Postat av: Nathalie Tegelstam

Så snygga speglar, love it :)

2014-01-06 @ 09:17:37
URL: http://nathalie.vionno.se
Postat av: Jenny

Ja har köpt mina på jysk dom brukar ju ha halva priser ska skicka en bild på min ena

2014-01-06 @ 10:31:02
URL: http://jenlen.blogg.se
Postat av: Sofia

Finns fina på Mio :) kolla in Angelina i silver.

Svar: Okay:))) Det ska jag göra nu direkt, tusen tack:)
FrökenEhn

2014-01-06 @ 16:15:41
Postat av: Frida

Hej! Vet att det funnits på Hemcompaniet förut, vågar inte svära på att det fortfarande gör men värt ett försök :)

Svar: Ja juste:)) Tack för tipset :D
FrökenEhn

2014-01-06 @ 22:22:00
Postat av: Ida

Funderar på om inte typ.. Ö&B har sådana... värt å kika kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0