Tips på bra Torrschampo

 
Jag brukar använda denna produkt som är min favorit bland alla torrschampon :) Den är oxå toppen bra om man vill styla upp o få lite stadga i håret :) Tänk på att om du är brunette så finns den i *brown* att beställa:) Annars kan man få vita fläckar i håret om man tar den naturella :) Ni hittar den HÄR till rabatterat pris.........
 
 
 
 
Sen har jag oxå testat denna som oxå finns på Ö&B att köpa för 49kr om jag inte minns fel :) Vet dock inte om det bara var ett parti de hade fått in då :) Den är helt okay om man vill välja en billigare variant :)
 
 

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Tack!!

2014-03-03 @ 11:05:25
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0