Hallå bloggen

Sorry för svin dålig uppdatering på sista, men har prioriterat annat o då har den hamnat åt sidan :) Va ju i Malmö i förra veckan och kom hem sent igår kväll, sen idag har jag jobbat + att tjejerna kom ju hem <3 Jag hade iallafall en toppen vecka i Malmö som bestod av shopping,promenader och bara massa mys & god mat :O mohahaha

Men nu tillbaka till rutinerna igen,hehehe de vill säga träningen:) Har allt legat lite på latsidan de sista 2 veckorna. Man får nästan lite abstinens, så ikväll blev de box med Zandra o imorn oxå "hell yeaaaaa " 

Hoppas ni alla mår bra <3 Nu ska jag hoppa i säng :) 





Kommentarer
Postat av: Jenny

Malmö är en väldigt fin stad, brukade åka ned på somrarna några år i rad. Väldigt billigt med mat, att äta ute där förresten :)
Fin ljus hårfärg du skaffat nu, iof passar du ju i både ljust & mörkt, allt klär en skönhet.

Beräknat till 16 maj så inte så långt kvar, går mest bara & väntar & fattar knappt att man ska få barn helt sjukt :) Men längtar att kunna röra på mig & gå ned alla extra kilo jag gått upp vantrivs i min kropp för tillfället men är väll så :/ Kram

2014-05-07 @ 09:35:24
URL: http://jenlen86.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0