Onsdag

Godkväll bloggen :) 

Idag har vart en hyfsad schysst dag :) Va hos kiropraktorn igen o de kändes helt okay efteråt. Det är ngt fäste som inte riktigt är okay, men han körde lite med laser / tryckte lite här o där, haha!! Sen tog han ngn maskin som typ hamrade mig på sidan, skit läskigt :P 

Kändes dock väldigt skönt efteråt, så nu har jag lite övningar jag ska träna på gymmet för att stärka bålen ännu mera :) 

Så ikväll blev de ett bra pass o ännu känner jag inte av ngn smärta :) 

Aja, nog om de :) Sen var jag iväg med tjejerna på sin träning o de är alltså så duktiga att de ska få kliva upp ännu en nivå :) Gissa om jag är såååå stolt över dom <3 Men jag får ju lov att säga att mitt hjärta stannar när jag ser dom göra hopp, hehe jag tappar andan varje gg :) 

Nä, nu ska jag ut med Alfred sen blir de studs i säng då en tidig morgon väntar :) Tänkte ge mig ut på en PW innan jag drar till jobbet :) 







Kommentarer
Postat av: GoForFit

Härligt! :)

2014-09-18 @ 10:08:28
URL: http://goforfit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0